CRM2023-04-25T11:27:54+00:00

Customer Relationship Management

CRM

Het is voor een onderneming uitermate belangrijk om relevante klant- en prospectgegevens eenvoudig vast te kunnen leggen en ieder gewenst moment snel voor iedereen inzichtelijk te hebben, zodat elke medewerker en elke afdeling altijd over up-to-date informatie beschikt. Of je nu onderweg bent en via een app op je telefoon snel je klantgegevens wilt raadplegen, of na afloop het laatste bezoekverslag vast wilt leggen en daarbij de zojuist besproken offerte wilt verwerken tot order zodat het magazijn er direct mee aan de slag kan gaan: de toepassingen zijn eindeloos. Met Exact Synergy, gekoppeld aan Exact Globe, en rapportagesoftware als Microsoft SQL Server Reporting Service of Microsoft Power BI heb je een perfecte basis voor een flexibel CRM systeem wat helemaal volgens jouw wensen ingericht kan worden. Uiteraard ondersteund door diverse apps voor de telefoon.

CRM - Proces

Op maat in te richten voor iedere organisatie.

Een CRM systeem staat of valt bij een flexibele inrichting die toegespitst is op de specifieke behoefte van de onderneming. Ieder bedrijf heeft zijn eigen specifieke wensen over de vast te leggen gegevens en koppelingen. Zo kan men denken aan:

  • Basisgegevens (NAW gegevens, contactpersonen)

  • Sales informatie (beheer van leads, klantcontacten, bezoekverslagen, offertes)

  • Projectmanagement met dossierbeheer

  • Urenregistratie
  • Integratie met andere applicaties als Microsoft Office, telefonie

  • Koppelingen met sociale media

  • Mobiele toepassingen voor telefoon of tablet

  • Marketingtools

  • Eenvoudige rapportagetools

Andere specifieke toepassingen uit de praktijk:

  • Service management systeem (vastleggen van incidenten t.b.v. afhandeling door service engineers die m.b.v. telefoon of tablet op locatie gebruikte materialen en uren kunnen vastleggen, gekoppeld aan voorraadbeheer en facturatieproces)
  • Contractbeheer (vastleggen van contracten en periodieke prolongatie, gekoppeld aan een facturatieproces)
  • Klantenservice/helpdesk (vastleggen van klantcontacten en opvolging)

CRM specialist

Onze consultants denken met je mee. Door jarenlange ervaring en opgebouwde kennis zijn we als geen ander in staat om mee te denken over specifieke oplossingen en toepassingsgebieden. Het is ook nooit een statisch geheel, de inrichting kan gewoon met het bedrijf meegroeien en waar nodig uitgebreid of aangepast worden.

Neem contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak om de mogelijkheden te bespreken.

Gerelateerde blogs

Ga naar de bovenkant